Номер на част:

Доставка на поръчки
Създаване на клиентски профил в MyCar.BG
Начин на плащане
Право да върнете закупена част
Възстановяване на забравена парола
Предимства на онлайн пазаруване
Получих дефектен продукт, какво трябва да правя?
Финансиране на покупка със заем от NaZaem.bg
В какъв срок ще си получа парите от върнат продукт?
Обърках данните за издаване на фактурата. Искам фактура на юридическо лице (фирма), как да постъпя?
Не съм удовлетворен от закупена резервна част за кола. Как да я върна?

Доставка на поръчки

Поръчаните продукти се доставят в цялата страна чрез куриер на Speedy.
Продуктите са в оригиналната си запечатана опаковка от производителя. Цената на доставка за продукт MyCar.BG на/над стойност 200 лв. ( с ДДС ) е БЕЗПЛАТНА! За поръчки под 200 лв. ( с ДДС ) ще бъде добавена цена за доставка:


Обща цена (с ДДС) от 0 до 100 лева 4.50 лв.
Обща цена (с ДДС) от 100.01 до 199.99 лева 5.50 лв.
Обща цена (с ДДС) от 200.00 + лева Безплатно


Кога ще пристигне при мен пратката?
Можете да следите в своя клиентски профил статуса на поръчката в реално време и също така в имейла за “Завършена поръчка” имате на разположение номера на товарителницата, с която ще бъде доставена пратката.

Начин на плащане

Наложен платеж (плащане в брой на куриера при доставка)

Плащането е на цялата стойност (посочена в имейла и фактурата за завършена и приета поръчка) и се заплаща в български лева, директно на куриера при получаване на пратката.

Плащане с кредитна/дебитна карта онлайн

Плащането онлайн се извършва с лична кредитна/дебитна карта или карта на вашата фирма. Приемат се кредитни и дебитни карти, издадени от VISA (Classic и Electron) и MASTERCARD (включително Maestro, ако имат CVV2/CVC2 код).

Плащане по PayPal

PayPal е най-известната електронна система за плащане. Представлява електронна алтернатива на традиционните разплащания с чекове и банкови преводи. Нейни потребители могат да бъдат: частни лица, търговци, големи фирми и корпорации. Тя е собственост на eBay Inc.


Чрез PayPal всеки човек, който притежава валиден имейл, може да превежда пари на друг човек с имейл. Инициаторът на превода трябва първо да си отвори сметка в PayPal и да я обезпечи със средства. Сметката в PayPal може да бъде обезпечена чрез кредитна, дебитна карта или чрез сметка в банка.

Плащане по ePay.bg (по Микросметка)

За да заплатиш, чрез ePay.bg по наша Микросметка, е необходимо да имаш регистрация в сайта на ePay.bg.  Номера на микро-сметката на MyCar.BG е: _______________________

На изплащане (финансиране от NaZaem.bg)

Можеш да избереш изплащане на вноски чрез NaZaem.bg.  Бързо и лесно можеш да кандидатстваш онлайн, за да закупиш желаните продукти на стойност между 50 и 2 000 лева. Получаваш одобрение до 15 минути, лихвата е фиксирана за целия период на кредита, без аванс!  Услугата се предоставя от Pan Balkan Finance AD.  Виж повече тук!

Създаване на клиентски профил в MyCar.BG

Защо да си направя профил (акаунт) в MyCar.BG?
Винаги си осведомен за статуса на твоята поръчка – не е нужно да звъниш на Отдела за клиентско обслужване, за да узнаеш къде се намира пратката ти.
Разполагаш с история на твоите поръчки.
Можеш да създадеш списък с желаните резервни части (wishlist), които би искал да закупиш от онлайн магазина в бъдеще.
Винаги научаваш за най-новите промоции, лансиране на нови продукти, получаваш персонализирани оферти за колите от твоя гараж.
Сигурни и бързи поръчки – не е нужно всеки път да попълваш данните за доставка. Имаш възможността да оцениш закупените от теб продукти и да ни оставиш коментар, свързан с офертата на MyCar.BG.


Как да си направя профилакаунт?
1. Влез в полето в горния десен ъгъл на сайта „Създай профил“ и избери „Нямаш акаунт? Направи си тук!“.
2. Попълни полетата с имената си, имейла и избери парола за своя нов акаунт. Скоро след натискане на бутона „Създай акаунт“, ще получиш имейл за потвърждение на имейла, който си използвал при регистрация.

Право да върнете закупена част

Услугата “14 дни право на връщане” се предлага за продуктите, предлагани и доставяни директно от MyCar.BG

Услугата „14 дни право на връщане„ е валидна както за физически лица, така и за юридически, закупили продукти от сайта www.MyCar.BG (МайКар БГ ООД).  Връщането на продуктите се извършва, чрез куриерска фирма Speedy. След  попълването на формуляра и неговото одобрение от наш служител, ще бъде изпратен куриер до 48 часа да вземе съответния продукт на посочения от Вас адрес.

 

Условия за връщане:

- Позволява се връщане на продукт само и единствено, ако всички кутии/опаковки са оригинални и не е повредена тяхната цялост;

- При връщане на продукта трябва да присъства оригиналния Сертификат за гаранция, с който е доставен, както и фактурата при закупуване;

- В случай, че върнатия продукт е с увредена опаковка, следи от употреба, драскотини, удари, продукти увредени от токови удари, липсващи аксесоари, сертификат за гаранция, си запазваме правото да решим дали да приемем продукта и също така да приспаднем сумата за възстановяване по нанесените щети на продукта. При такова решение, клиентът ще бъде уведомен при постъпването на продукта в нашия складово-търговски център и неговата проверка;

- Тази услуга не е валидна при покупка на едро ( Корпоративни продажби);

- Запазваме правото си да откажем връщането на продукти от клиенти, които използват често тази услуга (злоупотребяват с възможността за връщане безпричинно).

 

Категории, за които не може да се използва тази услуга:

а) Консумативи;

б) Продукти от тип аксесоари и почистващи препарати;

 

Забележка: Ако връщането е било отказано на основание, едно или повече от изброени по-горе, ако се изпрати продукт, без предварително попълване и приемане на формуляра за връщане на продукт или продукта е изпратен, чрез друга куриерска фирма различна от  Speedy, транспортните разходи ще бъдат поети от клиента.

 

ВЪРНИ ПРОДУКТ САМО С 2 ЛЕСНИ СТЪПКИ

1. Пълна Формуляра за връщане на продукт

2. При одобрение за връщане на продукт ще дойде куриер до 48 часа за вземане на продукта от посочения от теб адрес.

 

Предимства на онлайн пазаруване

Поръчката онлайн Ви носи редица предимства:

1) Може да бъде направена по всяко време от денонощието и се обработва автоматично съгласно реда на нейното постъпване;

2) Резервацията на продуктите се прави автоматично при изпращане на поръчката, ако продукта е със статус „Наличен“;

3) Не чакате на опашки и не пренасяте тежките резервни части до дома си;

4) Лесно е за проследяване – влизайки в своя акаунт, можете да проверите по всяко време какъв е статуса на Вашата поръчка и къде точно се намира.

Възстановяване на забравена парола

Ако сте забравил паролата си за профила/акаунта си в MyCar.BG, можете да я възстановите, влизайки на „Забравена парола“ и следвайки стъпките по-долу:

1. Въведете е-mail адреса, който използвате за влизане в профила/акаунта си.

2. По e-mail ще получите имейл сегашната си парола, както и инструкции за настройка на нова парола, ако желаете да я смените.

 

Финансиране на покупка със заем от NaZaem.bg

Предимствата на кредита

- Кандидатстваш онлайн, за да закупиш бързо и удобно желаните продукти

- Получаваш одобрение изцяло онлайн

- Бързо одобряване и усвояване на кредита - само в рамките на 10 минути

- Бърза и лесна процедура за получаване на финасиране

- 2 години максимален период на кредитиране

 

Полезна информация

- Кандидатстването е изцяло онлайн

- Не е необходим поръчител и не се изискват документи

- Минималната сума на кредита е 50 лева, а максималната 2,000 лева

- Срокът на кредита може да бъде от 5 дни до 2 години

 

Как да купувам онлайн на кредит

Стъпка 1: Добавям продукта в количка, използвайки бутона "Добави в количка" от страницата с продукта.
Стъпка 2: Попълвам моите данни за фактуриране и доставка. В раздела "Видове плащания" натискам бутона „На вноски" и след това бутона „Изпрати поръчката“.
Стъпка 3: Наш оператор ще се свърже с вас за потвърждаване на направената поръчка!
Стъпка 4: Подписвате своя договор за кредит с нашия партньори - финансова институция и получавате поръчаните продукти.

 

Къде и как да платя вноската?

- По банков път;

- Чрез сайта на еPay;

- В удобен за Вас офис на EasyPay.


За повече информация, може да се свържете с оператор на NaZaem.bg на:

Телефон: 02/ 442 00 65

E-mail: contacts@nazaem.bg

Сайт: www.NaZaem.bg

 

Получих дефектен продукт, какво трябва да правя?

За нови резервни части за коли, при които забележите дефект, трябва да попълните Формуляра за връщане на продукт до 48 часа от доставката му. След получаването обратно от нас на дефектния продукт ще можете да изберете между доставката на същия продукт, използването на сумата за нова поръчка резервни части или да Ви върнем обратно парите.

В какъв срок ще си получа парите от върнат продукт?

Сумата ще Ви бъде възстановена в срок от най-много 14 дни след попълването на Формуляра за връщане на продукт и получаване от нас на резервната част. Парите ще бъдат преведени по банковата сметка, която сте посочил във Формуляра. Ако сте заплатил чрез карта, стойността ще ти бъде върната на картата, с която сте платил.

Не съм удовлетворен от закупена резервна част за кола. Как да я върна?

Проверете дали продукта подлежи на и е годен за връщане и след това попълнете Формуляра за връщане на продукт, но не по-късно от 14 календарни дни след получаването му. Резервната част трябва да бъде върната в същото състояние, в която е била доставена.

Обърках данните за издаване на фактурата. Искам фактура на юридическо лице (фирма), как да постъпя?

Промени по данните за фактуриране на поръчка е възможно, до 20 (двадесет) дни от получаването й. Необходимо е само да се свържете с нас на посочения телефон или на формуляра за връзка с нас, който може да откриете тук.

Абонирай се за бюлетин: